Summa sidvisningar

onsdag 26 oktober 2011

Skoldag

Idag har vi haft småflickorna här. Ljuvliga ungar! Men det utesluter inte att vi blir lite trötta i huvudet. Men jag vilade en halv timme, fixade  - förberedde -maten o och klockan 16.30hoppade jag i bilen till Gamla Vasa /YrkesAkademin..
  Det var sista lektioneerna i "Tecken som stöd" i dag.På tisdag har vi tent i ämnet. Hoppas  det ska gå bra!
    Nu ska  jag kolla på "Stora matresan" i SVT 7  .Efter det blir det sängen. Ska upp i Guds tid i morgon för att sköta barnbarn. Men det är inget problem att gå upp när man vet vad som gäller.
----
  När jag for från Gamla Vasa var det +2 grader där. Klockan var väl ca 20.45. På vägen var det nere i +1 och när jag kom hem var det +3. Sträckan är ca 6 mil. Från norr till söder färdades jag då. Att det är höst märktes också på att det bitvis var rätt tät dimma.
-----
 Någon extra motion har jag inte hunnit med i dag. Maten har väl varit något så när i balans.
-----
I dag firar vi denna dag! Den har varit så härlig -+8 grader och sol , nästan vindstilla. En riktig önske höst-dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar