Summa sidvisningar

tisdag 11 oktober 2011

Det bara rullar vidare

  Höst sysslorna ute är snart avklarade. Har ännu att göra gravarna i ordning och att sätta några växter i vinterförvaring. Men sedan får vintern komma :)
  Har barnbarnen nu ett dygn + några timmar på torsdag. Sedan ska jag fixa klart ute!
  I morgon eftermiddag ska jag på lektioner. Vi håller på med "Tecken som stöd". Intressant! Mycket dövtecken ingår där så det är bra att få friska upp minnet i det området. Har tidigare tecknat en hel del men det har inte blivit använt så det har fallit i glömska, tyvärr. Men märker nu att det finns i ryggmärgen i alla fall ;)
  Ska behöva komma mig för att far till simhallen för 'vatten-spring' ! Effektiv motionsform som jag gillar! Men tycker inte om att jag har närmare 2 mil till simhallen. Det tar en massa extra tid!

Jag har i alla fall kommit 'på banan' med maten sedan resan. Men motionen är det dåligt med :(  Måste försöka skärpa mig nu!!!!
  En som inte sparar på motionen är Figge Figaro. Här renoverar han sitt hus!

Tycker att vi idag ska fira Figge och hans energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar