Summa sidvisningar

söndag 16 oktober 2011

Nästa sommar ! ?

  Som vädret är idag, blir nästa sommars väder! Hurra!!! Sol och fint, +9,9 idag måste väl ändå betyda varmt ny sommar! ?
  Denna dag ska alla äpplen vara nertagna och intagna. -Våra är uppätna, förutom dem som jag lagat till mos :)
  Tog en rivstart i dag och var ut 5 km stavgång. Nya tag! Få se vad jag hittar på i morgon för motion? Funderar....men vi får se...
  Har varit och hämtat loppis-grejorna som blivit kvar. Får vara helt nöjd med resultatet. Och nu gäller det att plocka ihop mera tills ny gång. Blir väl i Nämpnäs i mitten av november, ska jag tro.
  I kväll kom grann-frun in en sväng. Alltid trevligt när någon tittar in.
  För övrigt tror jag att jag ska avsluta dagen nu snart. Tidig väckning i morgon. Troligen ca ½6.
Så, god natt och ha ljuva drömmar:)
PS. Vi firar att jag kommit igång med motionen igen! DS.





1 kommentar: