Summa sidvisningar

måndag 7 februari 2011

Vädrets makter

   Kyndelsmässotö ger fruset korn och ruttet hö . Vilken tur att det är -grader i dag!
Men kommer väl mera snö tills i morgon...känns så i kroppen. Totalt utslagen i kväll.
   Ska försöka skärpa mig tills i morgon för då ska vi pyssla om småflickorna.
   Går också på antibiotica för bihåleinflamation . Det går an men väder-värken/utslagenheten, den är det värre att leva med.Blir så totalt utslagen på noll-tid ca ett klockvarv innan det kommer. Finns inga hästar i världen som ska hålla mig på benen då. Det är rent märkvärdigt hur naturen och lutftryck, joner, kan påverka kroppen.
  Nå , nu har jag förmånen att lägga mig ner när det kommer. Annat var det medan jag var i arbetslivet och inte hade den möjligheten. Många dagar jag inte visste hur i all sin dar jag ska komma till kvällen med livet i behåll! Dessutom har det blivit lite värre på gamla dar också.
  Tröst i nöden - vi går mot vår !!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar