Summa sidvisningar

lördag 19 februari 2011

Tiden går och går....

Knappt att man hinner med !
Hade småflickorna här i går på eftermiddagen. Sedan blev det hemleverans och veckans matinköp. Hem med blixtens hastighet och sedan till en god vän för 'plåtär-stånd'. D.v.s en stund att prata och  dividera om livet och allt annat.
  Konstaterar i dag att jag antagligen börjar bli gammal! Lill-barnet fyller i dag 30+! Fast, egentligen känner jag mig inte gammal och så länge är det väl ingen fara då ? !
  Så har vi åter kallt då. Men sol i alla fall! Enligt bondepraktikan ska det vara sträng kyla  20 - 28 februari.
Vill int!!!
Ny vecka har vi 'vintersemester' från småflickorna. Men vi träffas säkert ändå ! Och det är ju bra. Ska sakna dem alldeles för mycket annars.
  Och så får vi ju 'bänk-idrotta' på soffan hela veckan.Själv ska jag väl försöka ta mig ut på lite daglig motion ,lite varje dag. Många bäckar små... ni vet.
  Tror det här blir ett bra år! Har en del aktiviteter inplanerade närmaste tiden och ett par resor utomlands -l kortare och längre - lite senare.Och så ska vi väl få en hel del tid att sitta och njuta i lusthuset. Dricka kaffe, kanske ett glas vin ibland, lite kortspel och mycket god mat där!
 Livet är härligt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar