Summa sidvisningar

måndag 3 januari 2011

Snö,snö..

..och mera snö! Har hållit på hela dagen nu! Men, om det ska komma snö under 9 veckor så lär vi väl få vänja oss.
Dagens väder är oktober.Temp mellan -6,5 och -16,2 . Det kallaste nu just i kväll.
Var en snabb-visit till hvc i kväll. Har konstiga kramper i ett ben, mellan knä och vrist. Inte regelbundet men ändå ett visst mönster. Dessutom har jag märkt, att det alltid kommer snö dagen efter att jag haft ont på natten . Kan inte förstå vad vädret har med det att skaffa! Att jag har en kropp som spår väder har jag veta i snart 50 år men att något nytt ska blanda sig i - näää nu får det räcka! Och någon orsak tycker jag borde finnas eftersom jag inte haft det förr. Från strax före jul och tills i dag har det visat sig 5 gånger. Alltid i viloläge.
  Småflickorna kom tidigt i morse och de var jätte trötta. Men som tur var står sängen och väntar på Amanda och vagnen för ute-sova,väntar på Melissa. De sov 3 timmar var på direkten! Enkelt att vara barnjungfru sådana gånger !

Buketten från Mooki's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar