Summa sidvisningar

lördag 8 januari 2011

Ack för sent ska syndarn vakna!

Så kan man säga om mig. Tållar på och vet inte riktigt vad jag håller på med. Ett tu tre är klockan midnatt! Och en ny dag börjar randas.
  Har varit 'råskväderssjuk ' hela dagen. Inte orkat något av värde. Hoppas på bättre lycka i morgon.
  Fick några intressanta mail i dag och mycket tid har gått åt att läsa dessa dokument och begrunda dem.Har ett 'inre projekt' på gång. Mycket att fundera på, justera, tänka om och göra annorlunda. Hoppas jag blir en bättre person att umgås och leva med sedan.
  Inte för att jag hört någon direkt klaga, men som för mig själv, liksom...Jag ska försöka lära mig att tänka positivare än hitintill....
 En annan sak: Alla som fått en inbjudan från mig för att komma med i My photo... Det är frivilligt som allt annat! Egentligen blev en hel hop av mina vänner inbjudna. Visste det inte från början men har upptäckt det nu. Klickat på en ruta  'sänd foto till vänner' för att kolla lite och så - hux flux  for några foton ur mitt arkiv till slumpmässigt utvalda adresser i min adressbok! Så kan det gå om man klickar lite här och där!
 Naturligtvis är ni välkomna med där! Men jag har nu i alla fall nekat alla att bli mina fan. Hoppas så att det ordnar sig och ni får vara ifred! Men vill ni så säg till !
  Förlåt den klåfingrige!
  Dagens väder är mars och april. . Ca - 2 grader och snö!!!! hoho...
Imorgon - läs idag- är det maj och juni.
    Nu ska jag ta natt!
    God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar