Summa sidvisningar

torsdag 25 augusti 2011

Lovisa

Efter kall Lovisa försvinner inte daggen från skuggan.
Nå så är inte fallet nu! Vi hade ju +20 och mera i dag. Lätt regn i kväll. Och till villaavslutningen nu på lördag utlovas temperaturer på 24- 26 grader + . Härligt!
  Har haft barnbarnen senaste natt och i går och i dag. I morgon lika så ett klockvarv. Men sedan ledigt flera dagar.De kommer först på tisdag eftermiddag för en 3-dagars period igen.
   Det är bra med vilodagar emellan. På så sätt blir det inte betungande. Och om jag ser i backspegel, mår jag bra nu! Mina inflammationer i muskel- och senfästen hålls bra nere med kolhydratfattig kost samt att jag inte en dag, efter rygg-op i höstas, känt av nervsmärtorna från från ryggen. De som var såååååå olidliga.
Visst , vädersjukan har jag kvar! Och den lär väl vara som ett lågtryck - stationär !
Övermarks nationalsymbol.
I morgon är en ny dag med nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar