Summa sidvisningar

onsdag 16 mars 2011

Tuffa tider.

  Ja det är det för en sjukpensionär! På många vis... Men det som just nu känns är att jag haft två långa dagar. I dag den andra dagen avslutade jag med ett vattengym.pass. Dessutom går jag på antibiotika för min sega ( 4mån och två tidigare kurer) bihåleinflammation. Har inte de senaste åren behövt så mycket av den varan så det känns ovant. Som om det ska arbeta starkare och dessutom sade de på apoteket att det är en "häst-kur" jag ska ta nu i 10 dagar. Kanske delvis därför som jag sovit på soffan närmare tre timmar i kväll! Ändå känns det som om jag blivit körd genom en mangeln!
  Det oaktat har solen lyst fint i dag! Och det är skönt! Inte för att jag hunnit ut 'på riktigt' men ändå...Skönt även att den lyser in i vårt hus. Har sol från alla väderstreck i köket. Och det om något uppskattar jag!
  Försöker rita upp kurvor över varmaste/kallaste dygnstemp. Få se om jag kan publicera den när månaden är slut. Om inte, så är det så då.
  Ska avsluta dagen nu.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar