Summa sidvisningar

lördag 3 december 2011

Solens underbara ljus!

  Tänka sig, vi fick se solen i dag också! Man får liksom kraft och mod igen när solen lyser.
   Har satt upp julgardiner i vardagsrummet i dag. Städat en del i köksskåpen likaså. Hittat många tekniska grejor som borde startas upp och testas. En mp3 spelare och en gps samt en card reader. Nu har mor att leka med!
  Det är ju så i det här huset, att jag är mest intresserad av sådana tekniska grejor.
Men jag ska behöva fixa lite mat nu förts. Innan jag försvinner  in i teknikens värld.
 I morgon ska jag uppvakta en kompis på födelsedagen. Har inte träffat hon på länge - i somras på Slättens mystik i Näsby ,tror jag.Så det blir trevligt.
  Och mörkt är det redan också. Dessutom hotar min kropp med nederbörd - igen !
 ----
Med denna bild från mitt julfönster vill jag önska er alla en trtevlig 2:a advent.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar