Summa sidvisningar

torsdag 1 december 2011

Denna dagen

  Är 1 december i dag . Vi har storm och regn i kväll och +4,6 grader.
  År 2010 den 1/12 hade vi mulet och - 7,6 grader.
  Vilket föredrar du?
Jag tar fjolårets december .....tror jag....
Men där runt jul hade vi lite för kallt! Helt klart! Minus 27 på julafton...brrr...
  Vi har haft barnen här de senaste tre dagarna. De är trevliga i sitt prat nu. Kommer allt möjligt, så det är svårt att inte förråda sig och skratta.
  I morgon "har vi ledig dag". Tror jag startar den med sovmorgon ;)
Sedan kanske - bara kanske - ska jag baka något.
Jag mår pyton av detta väder! Och min högra tumme har sagt upp kontraktet :(
  Varför klaga?! Förhoppningsvis är det inte dödligt!
 Ont krut förgås inte så lätt ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar