Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2011

Strålande sol!

  Vilken härlig dag! Solen strålade och i morse var det -grader. Ändå tycks det mig som om jag inget fått gjort :/
  Hade barnbarnen senaste dygnet och konstigt nog så blir man helt slut av ingenting! 'Manni' förde jag till Klubben i morse och pappan hämtade. Därmed hade vi bara lilla 'Lissa' här i dag.
  Hon grejade på och pratade oavbrutet hela förmiddagen.Njöt av att få vara ensam herre på täppan. Ha de saker hon ville och vara i centrum av världen :)
  Sedan sov hon ett par timmar efter lunch och så var det dags att mamma hämtade lilla guld-toppon.
Men sedan, jag gjorde ingenting! Nästan!
Satt vid datorn och grejade med foto-lagring. Flyttade foton hit och dit...
  Försökte mig på att sätta in en grattis-bild till 'Mannis' födelsedag. I Sydin (Syd- Österbotten) .
Efter maten, som idag var stora färs-biffar bl.a,var det dags att intaga vågrätt läge på soffan. Min rygg blir öm och värker på nätterna när jag släpat på barnen på dagarna. Har fullt upp med att vila ryggen när jag är ledig. Samt att det inte varit lätta dagar fredag-lördag i senaste vecka.
  Att sitta i bil flera timmar samt gå på mässa ena dagen och på uppköpsresa till Tuuri den andra. Inte undra på att jag sov ett klockvarv sedan!
  ----
Vi firar SOLEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar