Summa sidvisningar

lördag 26 november 2011

Festen är över

  Så har ännu ett år lagts till i ålder och visdom (?). Det är tungt att bli gammal:/ Vill it!!!!
Men jag lär väl inte komma undan jag heller. Ingen annan har  klarat sig utan att åldras så varför ska nu just jag göra det ?!
  Gårdagen var det fullt program. Först hade vi småflickorna här. Och Manni ville absolut att vi ska sätta upp julgardiner! Så det blev så! Trodde ni något annat ;) ?
  Sedan for vi som sagt till Stundars. Och vad vi åt gott!!! Mätt ännu i dag och i kväll far vi på nytt matintag!
Men, äta bör man - annars dör man! Sedan kan väl tillägga följande: Äter gör man och ändå dör man!
  Jag klagar inte! Är jätte trevligt att träffa gamla och nya vänner. Få prata och skratta tillsammans. Det är sådant som gör livet värt att levas, bl.a.
 Här är mina städhjälpare: Tack för hjälpen med fönstertvätten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar