Summa sidvisningar

torsdag 17 november 2011

Går på tomgång nu.

 Det här med att skriva blogg går upp och ner. Ibland är man hur aktiv som helst och ibland tänker man bara att man ska skriva. Går liksom bara på tomgång och skriver bara  hackit.
  Tycker inte om den attityden men svårt att bryta den också.
  Ska försöka gaska upp mig lite och kanske hitta nya teman att skriva om. Vi har ju följt bondepraktikan nu i snart 1 år. Känns inte meningsfullt att traggla den i repris.
  Och hobbyarbeten har jag mera eller mindre lagt av med. Mina händer är alldeles för fumliga och sjuka för att anstränga dem med det. Små-pillrigt funkar liksom inte längre.
  Jaha , vad har vi kvar då?
   Mat och dieter bl.a. Mat ska vi ju alltid ha,. Men det finns redan så många mat-bloggar att jag inte anser det befogat att enbart satsa på det.
   Och vardagslivet finns kvar! Till all lycka! Mina studier kanske kan slinka med ibland. Barnbarnen  - Livets efterrätt - finns!
  Och säkert kommer nog någon väderkommentar att slinka med också i fortsättningen.
Och inte minst , trädgården har jag ju kvar!
  Den 27 nov 2011 är det ett år sedan jag startade. Vi ska säkert hitta en hel del att fördriva tiden med i ett år till.
  Du hänger väl med ? !


2 kommentarer:

  1. Japp,jag hänger nog med :) är nog inne och läser så gott som varje dag,ibland händer det dock att jag missar någon dag men det tar jag igen senare då. Så skriv på du :)
    H:S

    SvaraRadera