Summa sidvisningar

onsdag 9 november 2011

Martin och Mårten mm

  Ska vi jubla nu? ! Grön Mårtens-afton = vit julafton. I morgon det! Tror inte att det blir vitt tills i morgon....
Fryser det den här natten blir det kall och ojämn vinter . Farligt nära. Just nu +1½ grad. Men långt tills morgonen.
-----
  Inom mat-och träningsfronten går det lite hackigt. Maten är jag extremt noga med just nu. Orsaken är att jag åt alldeles för fel på Tysklandsresan och det ska fixas till nu.
  Men en sak kan jag säga - det harmar mig inte ett dugg att jag testade all mat på resan. Så intressant att uppleva olika kulturers mat. Det njuter jag verkligen av!
  Träningen lider av att orken tryter. Men kravlade mig upp på motionscykeln en stund i kväll. Alltid något!
 -----
I dag ska vi fira "levande ljus" . Så härligt att få tända ett ljus till frukosten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar