Summa sidvisningar

onsdag 8 juni 2011

Varmt så in i baljan!

Inte för att jag har för varmt men det är nog många som lider nu när mätaren kryper över 30-grader i skuggan. Är väl bara jag som är tokig! Jag mår så enormt bra - till kropp och själ - när det är varmt.
 Min reuma är ju av sådan art att den vill ha varmt.Eller rättare sagt, den är inaktiv av värme. Andra är mitt emot. Det där måste man själv komma underfund med. Endast vid akuta inflam.tillstånd som jag lokalt kylbehandlar.
  Vi ska ut på vift lite i morgon och fredag . Hoppas alla överlever!Är också varmt dit vi ska har jag kollat.
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Här är också en tokfia ;o) njuter av värmen trots att jag inte har reuma,med andra ord riktigt tokig då =) men det bjuder jag på. Så vi skall inte klaga,snart är det minus grader igen :( så pass på och njuuuuut gott folk.

    SvaraRadera
  2. Fniss....känns tryggt att vi är två :)

    SvaraRadera