Summa sidvisningar

måndag 20 juni 2011

Snart midsommar.

Jag tror Eskil glömde lägga i bastun i år! Den 12/6. Det ska ju bli varmt då!Och stanna! 
  Nu är det så kallt att ingen midsommarkänsla vill infinna sig! Och så hann vi visst bli lite bortskämda här tidigare när det var varmt.
   Hm...när jag tänker på det, så var det väl varmt den12 och några dagar efteråt. Men kan ske vännen Eskil glömde att brassa på med mera ved ? !
  I dag har jag sytt köksgardiner. Var så utled på de gamla vita spetsgardinerna jag brukar ha på sommaren. Nu blev det rosa pelargonia. Ljusa och lätta. Helt nöjd med de nya.
  Men nu har jag också börjat en "två-sorters" antibiotica kur. Är jätte trött i dag men kan nu aldrig tro att det är kurens orsak. Har ju bara tagit 1 gång ännu och ska nu ta andra innan sängdax., Det ska vara 3xdag.  Köpte ut det i dag så hinner inte med 3 x första dagen. Tids nog...
  Antagligen är det regn i luften. Vi får tänka på att bakom molnen skiner alltid solen
  
Trevlig midsommar till alla hälsar jag med denna "midsommar-ros".


1 kommentar:

  1. carina.hallbacka@pp.inet.fi21 juni 2011 kl. 19:47

    Trevlig midsommar till dej också o hoppas du piggnar till.

    SvaraRadera