Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

Helgen över

   Så tar då vardagen vid igen. På ont och gott!
Den gångna midsommaren har bjudit på variation, åtminstone vädermässigt.
  Midsommarafton mulet på förmiddag, sol på dagen, sjötjocka och kall vind samt solnedgång på kvällen. Hörde om regn lite runt om på förmiddagen / morgonen....det som inte ska få komma...den 24.6...
   Midsommardagen var fin sol och rätt hygglig. Åtminstone myggen hade dans!
I går var det torrt här också men redan i Yttermark spöregnade det på eftermiddagen.
   Nu lyser solen och det verkar härligt ute. Jag är trög som vanligt på förmiddagar och ännu inte varit ute.
Kanske får jag besök på eftermiddagen, får se....
  Tror jag ska hålla i åt han som ast gör idag.
Ska ge er lite ögonfröjd...
Katten Figaro

Hunden Bruno
Min gulliga stol med fuxia


Snöbollar

Blom-kanna

Numera ser mina urnor ut såhär

  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar