Summa sidvisningar

söndag 17 april 2011

Valdag och mässa + palmsöndag.

Startade med att fara och rösta i dag och slutar väl på soffan vid TV. Där emellan  besök på Österbottens mässa, lite mat- och dryckstationer och ett varv via soffan.
Undrar vad som skapar oro i min kropp?Tog mig med möda ur sängen i morse. Konstaterade att det ska bli problem att få på några skor i dag och orka gå på mässan. Men envis som jag är så 'ska det gå' ! Och det gick! Men till vilket pris ?Jo, totalt kvaddad kärring!
På pin kiv med mig själv provvägde jag mig i morse. 'Bara' 3 kg vätska hade kommit under natten! Innan vi begav oss ut till  mässan hade 2 kg runnit ut! Som tur var!
  Regn och blåst packar på...
  Om det är klart väder i dag  - en varm sommar
Palmsöndagens vindriktning - rådande vind i vår.
Här var det väl något väst/nordväst... och rätt hård. Jag som avskyr blåsten! Omkring +10 g.
Nu ska jag avsluta för i dag och ta och kolla på riksdagsvalsresultatet.
Hoppas valet inte helt spårat ur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar