Summa sidvisningar

tisdag 1 januari 2013

Nu har vi 2013

 Spännande vad detta nya år kan innehålla.
Jag har nu bestämt mig för, att mina nyårslöften slår jag fast per månad för detta år! I går fick ni Januari-löften.
  Vi hade gäster i kväll här. Mycket trevligt! Firade "Moffas" födelsedag och sedan Nyåret. Grannarna hade enastående fyrverkeri! Tack för det! Syntes bra från fönstret. Tur var det! För det är så halt ute och vi är rädda om våra liv och lemmar!
  Vi har smitt planer och det är kul. Sedan får man starta upp att förverkliga dem. Sant nöje! Man ska sikta mot stjärnorna så kanske man når trädtopparna!
  Jag åtminstone är en drömmare. Och jag har allt mera börjat leva upp till mina drömmar. Försöker att verkligen förverkliga dem! Vem ska annars göra det ??? Inte tusan ramlar de  ner från himlen fullbordade !
  En kvinna i mitt liv, hade vissa problem med ett handikapp. En dam som var strängt troende ville ge goda råd. Hon sade, att kvinnan ska bara lämna allt till Gud så ska han ordna det. Men kvinnan sade: Jag tror detta, men jag måste  hjälpa till själv också!
  Precis så är det också med våra drömmar. Vi måste hjälpa till själva också för att förverkliga dem!
 Så nu ska jag gå och lägga mig och drömma nya vackra drömmar för 2013!
  God Natt och Nya Ljuvliga Drömmar!
Glöm inte att också förverkliga drömmarna !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar