Summa sidvisningar

fredag 4 januari 2013

Igår och idag..

har varit som de varit!
Startade tidigt till Vasa i går .Var på VCS 2-3 timmar. Det var pre-op undersökningar , rtg, träff men fysioterapeut, sjukskötare.... puh...man blir trött med mindre!
  Sedan hämtade jag en gå/löpmatta av en kille vid Metvikens strand. Och sedan lunch och efter det blev det ett möte . Efter detta  var gumman slut! Sökte mig till bilen och for hem!
  Hem ljuva hem!
Jag brände mycket krut i går och det märks i dag. Har inte gjort något alls av värde! Mest legat på soffan och läst....vilket ju också kan vara värdefullt. Beror ju på vad man läser !
  Det var nu inga sagor precis och inga romaner utan rena fakta som höll kvar min blick i boken!Intressant och lärorikt  - det handlade om....ja just det, mat!
 I dag har bara gått , alltså. Ingen träning, ingenting!
 I morgon ska vi till kyrkan på en jordfästning .
Eftermiddagen tar vi det lugnt och på kvällen ska ut på vift litet.
  Det är ju trettondags helg  nu. Efter den blir det så kallade 'ox-veckor'. Det betyder hela , torra veckor...utan söckenhelger.
  Tills vi kommer till påsk då.
Men innan påsk ska mycket vatten rinna under broarna!

2 kommentarer:

  1. Måste ju skriva en liten komentar nu då jag ser att jag är din 9000 besökare på sidan :) Jag är ju dålig på att skriva kommentarer som många andra.
    Dottern

    SvaraRadera
  2. Tusen Tack för det! Roligt att den 9000 :e är just du! Även om jag uppskattar alla besökare !

    SvaraRadera