Summa sidvisningar

onsdag 7 september 2011

Mera höstlikt

I dag har det varit höst i luften. Hård sydlig vind och regnskurar. Högt sjövatten längs kusten, +30 cm i Korsnäs t.ex.Den hårda sydliga vinden pressar vattnet upp i Bottniska viken.
  Men ännu har vi behaglig värme i luften och det får vi vara tacksamma för.
Har höststädat köket i dag. Känns riktigt bra i kväll att slå sig ner vid datorn.
  Det blir naturligtvis lite skrivet här , kolla facebook  vad vännerna donar på med och så måste jag gå igenom några uppgifter för mina studier. Där emellan ska jag kolla in " Bonde söker fru" i svt.
  Figge-pojken ligger bredvid på fönsterbrädet. Trevligt med katt-kompis!
Den 17 - 26 september kan det bli lite si och så att uppdatera här......för vet ännu inte hur det är med möjligheten att koppla upp där jag då befinner mig. Men, skriver det samma mera efteråt i så fall!
Tiden får utvisa och ni vet alla vad det beror på då. Hoppas ni inte överger mig ändå!!!
----
I dag firar vi ALLA BÖNDER!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar