Summa sidvisningar

fredag 2 september 2011

Det ska vi fira

Tänkte förnya mig litet nu! Om det lyckas vet jag inte.
Har "stulit en idé " som tilltalar mig - nämligen att varje dag fira någon eller något. Så börjar då i dag med att fira besökare 3000 här på bloggen. Grattis!
Firar med små söta Linneor från min trädgård!
Sedan tycker jag att vi firar en aning till! Vi kan väl fira litet att vi har en Närpes-bo som sprungit försök och semifinal på 200m i friidrottsVM. Bra gjort!
-------
Ostadigt väder fortsätter. Vi har här endast fått ett mindre regn på eftermiddagen. Men via telefon hördes att det regnade mycket t.ex  i Vasa, på förmiddagen.
-------
   Mat blev fisksoppa i går med ost och i dag värmde jag soppan så det blev ost med soppa ;)
En slända har landat -men inte i soppan !

1 kommentar: