Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

Höstmånad

Höstmånaden september inleddes då i dag. Blandad väderlek - sol och någon regnskur här och var , nu som då.
Det sägs att som vädret är i dag  blir månadens väder. Få se, få se...
Vi var på ridlektion i dag till Börknäsgården med Manni. Hon är förkyld och inte det bästa humöret i dag. Men hon ville ändå. Men borsta den söta hästen Klipper vågade hon inte riktigt. Men nästa gång ska hon prova säger hon. Hästen var hon inte rädd men blyg för Patricia....
Huvudsaken att hon trivdes:)
 Vi får ta ny fart sedan.
Inatt blir det lite extra spännande! Eller rättare sagt på morgonkvisten. Då ska ju Närpes-stjärnan Jonathan Åstrand testa om han klarar sig till semifinalen på 200 m i VM. Vi håller tummarna!
Hur än det går är det en bragd att ta sig till VM från lilla Närpes!!!
-----
Nu ska jag behöva skärpa mig! Jag äter för litet! Kroppen tror det är nödår och sparar:( Måste ta mig i luffsen nu kolla upp så jag inte svälter mitt i allt! Inte bra , nää...



Stolta ryttaren Manni.
Lissa tvckte bäst om minigrisarna Skorpan (bilden) och Bullen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar