Summa sidvisningar

tisdag 7 december 2010

Tung dag

Blev lite tidig start i dag. Klockan ½7 var vi på väg en med bilen vänd mot småfickornas hem. Ja visst, jag vet, många andra var på gång den tiden också - utan att gnälla! Inte ska jag gnälla heller, men är ju lite bortskämd nu med senare morgnar. Under arbetslivets gång hörde det ju till att vara startklar ½7 på morgonen.
 Till all lycka har jag den tiden barkom mig! Klarar inte heller stressen som förr.
Men se i kväll har mor sovit på soffan flera timmar! Det är alldeles för turbulent väder för en reumatiker nu igen :( 
  I morgon ska jag ta det 'lilla lugna' utom att jag har ett läkarbesök på eftermiddagen.
Snön har kommit och det är ju bra, för då blir det ljusare ute och inne. Bara den ville komma allt på en dag och solen skina de andra dagarna! Varför ? Jo , då ska jag vara 'råskvädersjuk' 1 dag och på alert de andra dagarna :)
Trots allt - livet är härligt!!!

klockan : 23.04

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar