Summa sidvisningar

måndag 27 december 2010

Ingen sol !

Tyvärr har det varit mulet hela dagen. Betyder det månne att vi får en solfattig mars månad då ?! Det låter inte direkt uppiggande det.
Maten har det gått hyggligt med , nästan...åt lite fel där mitt på dagen . Nu har jag återställt ordningen. Tar lite tid att komma i balans när man mutat kroppen med kolhydrater i flera dagar i sträck.
Men, får skylla mig själv! Det är vanligtvis jag som står för matlistan och dess innehåll och sköter jag mig dåligt så....
I morgon ska jag försöka klara hela dagen! Men det borde inte finnas tillgång till kolhydratrik mat när man har dålig karaktär.
Måste komma i balans till nyår! För efter 1.1-11 tänkte jag leva rent! Då får folk säga vad de vill när jag besöker dem - nix! Jag tar mitt och de tar sitt - utan förklaringar och långa utlägg. Det bara är så! Och brukar alltid finnas något som passar in i situationen så jag tror det ska gå bra.
Hoppsan - det blev en hel utläggning det här! Men tror det samtidigt peppar mig att vara ståndaktig.
Någon som är intresserad av att hänga på med LCHF (=låg kolhydrat/hög fett) ??
Det här på bilden är en LCHF-rätt förrätt .Matjessilltårta med rödrom och plommontomater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar