Summa sidvisningar

måndag 27 december 2010

Månadernas väder.

I går ,juldagen, var det januari-vädret. Alltså kallt, mulet. -14 till -19.. I dag är det februari med snöfall, snöyra -6 till-8. I morgon ( idag enligt klockan) är det mars-vädret.
Vi har haft rätt lugnt i dag också. Ordnat och lagt bort gamla kvitanser och liknande papper. I kväll har vi varit på besök till gubbens kusin. Druckit kaffe och tog 1 kaka. täcktes inte annat!
Men jag har ätit regelrätt LCHF i dag! Det blev ingen gröt för min del !!! Och i kväll mår jag mycket bättre både i magen och i kroppen förövrigt. Visst, mängden har kanske varit lite för mycket om man ser på kcal /dag men är i alla fall på rätt bana igen!
I morgon kanske det blir att skotta snö efter dragsnön i natt. Och så kommer det ner lite till också.
Kanske gubben startar traktorn och tar det mesta av gården ......
Nu ska jag söka mig till sängen. Småflickorna kommer i morgon på eftermiddagen och ska sova över här. Blir så tidiga morgnar för dem annars. De ska vara här ½7 i två morgnar men som vi ställt det blir det bara en.
Vi tar det som det kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar