Summa sidvisningar

torsdag 2 december 2010

Sol och rimfrost.

I dag har det varit en underbart fin vinterdag! -10 grader och strålande sol. Härligt gnistrande rimfrost i alla träd. Helt ljuvligt !
 Startade upp dagen med en tripp till City och HVC. Lite blodprov  togs och så var det kirrat.
For sedan till kondis och tog en kaffe med påtår. Det var akut med det! Är ju ner'knarkad' av kaffe :( Huvudet sprängs på nolltid om jag inte får den beska drycken.
  Väl hemma fick jag besök av en god granne som kom med en försenad födelsedagspresent.  Visst, jag har undanbett mig uppvaktning men folk gör som dom vill förstås.
  I ärlighetens namn ska jag erkänna - det är en viss charm i att bli uppvaktad också - bara det inte går till överdrift så...
  Senare i kväll har jag bakat muffins till Amanda's och Melissa's gemensamma födelsedags- släktkalas.
 I morgon bitti kl ½7 kommer de båda fröknarna i dagvård hit till momma och moffa.



Klockan är 22.47

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar