Summa sidvisningar

söndag 30 december 2012

Inget vidare

med vädret i dag. Och det här är vädret för juni! Det är + grader, ca 4, regnar och blåser , är mörkt! , Nej, bäst att vänta tills "Märkesdagarna " kommer. De brukar stämma bättre.
  Har en kalkon i ugnen just nu. Är inte förtjust i lever, hjärta och muskelmage så det fick katten!
Förkylningen är envis. Halva kuren tagen . Går segt framåt men i alla fall framåt. Ska var i skick den 3 jan. Då har jag en hel dag i Vasa, med varierande program...Det kan jag kanske återkomma till sedan...
  ---
  Nyårslöften då? Tja...ska väl fundera lite till kanske...Det är en sak att lova och en annan att hålla...
Nå i januari vet jag vad jag ska lova:
 1) Äta strikt LCHF och se om jag lyckas tappa några kilon före en kommande operation!
 2) Köra mitt mag/ryggprogram 7 dagar i veckan !
 3) Trampa på "Älgen" (crosstrainer) 1 timme varje dag 7 dagar i veckan.Undantag enligt nr 4
 4) Om väder och halka tillåter ska jag gå stavgång 3 dagar i veckan i stället för älgen
     Tufft? Ja! Men det gäller den 1 - 23 januari. Från den 24 blir det lite annat program...
Vi hörs väl?
  Tills dess sköt om er! Tag hand om varandra!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar