Summa sidvisningar

lördag 29 december 2012

Fortsätter..

i influensans tecken. Har inte gjort något speciellt i dag. Förutom att jag var till hvc för provtagning. Prover som ska till vcs tills den 3 jan. när jag ska tillbringa några timmar där. Som förberedande inför vad som komma skall...
 Men det tar vi sedan...
 Har annat kul nu innan dess! T.ex gäster på nyårsafton. Tycker om att planera mat för sådant. Så nu har jag fritidssysselsättningen räddad!
  Det är Moffas födelsedag så så den ska firas!
Senare i veckan har jag som sagt VCS-besök, kompisträff i Vasa, jobbintervju , begravning, Pörtom revy....finns hur mycket som helst! Förstår inte att folk klagar de inget har att göra! Bristande företagsamhet eller...? !
 Äh, nu var jag dum!
----
Vädret i dag är april. Började  rätt milt. Sol in på dagen och graderna ner till -20 i kväll. Månljust och fint ute.
  Det var denna dagen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar