Summa sidvisningar

torsdag 5 maj 2011

Nåja...

..lite varmare i dag. Dock inte så mycket. Men ser bra ut nu den närmaste tiden framåt. Inte i morgon men sedan...Uppehåll till största delen och sol med varmare temperaturer på dagen och inte nattfrost.
  Det blir väl fart på gubbarna nu i åkrarna! Och på gummorna i trädgårdarna.
  Jag har varit ut lite i dag i trädgården. Blev inte så stor stund men lagom för min rygg i alla fall. Hade en vän på besök en stund vid lunch-tid. Sedan var jag ut på cykeln ½ timme. Tyckte det var lagom länge så här första gången sedan sommaren 2009! I fjol. -10,  funkade det inte alls att cykla. Blev sofflocket flera dagar efter att jag försökte. Och det gjorde jag några gånger - envis som jag är! Tänkte bara att det ska nog gå!! Men nix!
Däremot gick det toppen-bra i dag och det är jag glad för.
Blåsippan ute i backarna stå...

Julrosen blommar flitigt. Blomman som är röd är modell äldre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar