Summa sidvisningar

lördag 1 september 2012

Otroligt men sant!

Det har gått flera veckor  sedan jag skrev här! Det var inte meningen att det skulle bli så här! Men det har varit otroligt mycket på schemat nu.
  Har haft "efterätten" i dagvård sista månaden nu. De börjar i dagis på riktigt nu. Tror att det är bra för oss alla, På något vis orkar vi inte engagera oss så mycket somn vi borde nu med dem. De blir större och det fodras mera aktiviteter och trevlig sysselsättning. Men hoppas nu att när de kommer nu som då hit i vården, att vi då har mera ork att ge allt just då.
  Dessutom börjar den äldre åtminstone behöva komma ut med jämnåriga och leka på deras nivå. Blir så mycket bråk mellan syskonen när hon inte får den stimulans hon behöver.
 Jag har nu en mycket intensiv period framför mig med mina studier. Som man bäddar får man ligga, heter det ju! Men jag vill så gärna så mycket! Tror och hoppas att det ska gå bra bara jag kan hålla mig lugn och ta en sak i taget och prioritera.
  Det vill väldigt gärna regna! I dag som andra dagar. En dag tröskning i år hittills. I fjol var det klart 19 augusti.
  Men får också där koncentrera oss på en dag i taget.
  Trädgården förfaller med stormsteg! Ingen hinner med den nu! Men bara det blir sol någon dag måste jag ta mig tid att röja upp lite där. Kan ju vara bra med lite ombyte i mina studier också.
  Dessutom har vi något trevligt att vänta på också. Nämligen ett bröllop i slutet av den här månaden. Inte inom familjen men goda vänner och släkten från Moffas sida. Sådant är ju alltid trevligt!
  Ska sluta med en bild från årets villa-avslutning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar