Summa sidvisningar

söndag 22 juli 2012

Oj oj vad tiden går fort!

Hinner knappt med!
   Började sista veckan med frissabesök. Blev som ny!
Sedan hade vi Lacy, (hund) i några dagar /nätter. Då fick jag motion 2 x dag , minst!
  På onsdag kväll var vi till Näsby. Det var Näsby/ Finby företagare som ordnade "Sommarkväll på torget"
Riktigt trevlig tillställning som nu börjar bli en trevlig tradition.
Dessutom var vädret super bra!
  På torsdagen var det 60 år sedan OS i Helsingfors började.
Min herre och man var dit under spelen men dock inte på invigningen. Han minns bra av det fastän han var bara barnet.
  Och sedan på fredag kväll var det 'lava-dans' , den årligt återkommande. Vi började med lite tilltugg hos grannen och fortsatte sedan till fots. Jätte-trevlig tillställning!
  Och sedan på lördagen , i går, var det marknad vid uf-lokalen.  På ett lotteri vann jag en hårspry-flaska.
  Så i dag går rötmånaden in. Hotfullt i luften men inget regn tillsvidare. Hoppas att det håller sig 1½ timme till!!!
  Mera program i kikaren!
Grillparty hos en granne på tisdagkväll. och i slutet av veckan är det konstrundan och gårdsloppis i Kaskö.
  Där emellan ska jag hinna skriva lite skolarbete också.
 Så, ni får hålla tillgodo med att jag skriver lite mindre under sommaren....
Men glöm mig inte!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar