Summa sidvisningar

tisdag 10 april 2012

Busväder och påskhäxor

Det är precis det vi har nu! Men detta ska göra våren/ sommaren!
+4 till 7 grader i dag. snö i morse , regn sedan och nu blåst!
Inget idealväder för en "väder-spå-kvinna" som jag. Gäller att se det positiva för efter regn blir det solken :)
  I morgon startar jag bilen vid 8-tiden och styr kosan till en praktikplats. Sedan avrundar jag dagen tillsammans med mina go'a klasskompisar . Slutar väl vid 19.30-tiden och har då ca 1½ timme kvar. Ska via Petalax och hämta en sak på hemvägen. Så mera än klockvarvet ska jag väl vara borta....
 Vad gör det när det är spännande och intressant!!!
---
Några av de gulliga häxorna som besökte oss i år. 'Manne' , 'Lissa', Nova och Thim





3 kommentarer:

  1. Våra fina älsklingar :)
    mamm

    SvaraRadera
  2. Ja visst je di! Som vi tå vi va i samma ålder =)
    Hälsn.
    honde aron mammon

    SvaraRadera
  3. Precis som att se er i repris! Ja!

    SvaraRadera