Summa sidvisningar

onsdag 28 mars 2012

Kylslaget i dag

  Det var bitande hård hind när vi var ur med "efterrätten" i dag. Men de stördes inte! Det finns ju rätt rikligt med vatten på gården att hoppa och springa - ramla -i !Medan vatten finns finns det glädje i barnen. Å har det varit förr och så är det ännu.
  Jag har varit på lymfaterapi i dag också. Så är nu lagom utslagen och ligger på soffan varvat med att dricka mycket vatten och besöka wessan. Det blir liksom rundgång.... Men det hör till efter lymfaterapi för man ska "spola ur systemet" med mycket vatten efteråt.
  I morgon blir det en ny vända till City. Men denna gång blir det HVC och en spruta i en led.
 "Är det inte det ena så är de' det andra ", sa flickan när hon blödde näsblod.
 Väntar också på brev från VCS/rtg för en magnetrtg. Men det lär väl dröja med det brevet...
För övrigt knallar våren framåt och så också mina studier. Känner bara på mig att jag ska behöva skärpa mig lite och kolla lite mera på "Bliss-tecknen" som vi håller på med. I morgon så....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar