Summa sidvisningar

tisdag 30 november 2010

Måndag gör jag ingenting...

...tisdag gör jag vad jag vill :) Så går mina dagar. Kom mig ur sängen först mot klockan 9! Reumatiker är ju som känt rätt tröga från morgonen. Alltid något att skylla på!
  Fick i alla fall huset dammsugit - dock med gubbens hjälp. Lade en ny duk på köksbordet, städade wc.
  Sedan var det dags att hämta Amanda från Klubben. For sedan till 'Gränden' med hon och var tillsammans med båda flickorna några timmar. Mamma var ut på lite ärenden.
 Sedan var dagen slut - nästan!
 Var att fixa lite mat först och vid 18.30-tiden fick vi trevligt besök. Tiden går fort när munnen också får gå .
Bifogar en liten julros som övervintrat i trädgården senaste vinter. Få se om den klarar denna ,till synes, vargavinter.Men litet mildare just nu , - 13 'bara' !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar